پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : دو شنبه 3 / 4 / 1391
نویسنده : حامد.ح


 

داستان Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier با مرگ یکی از دسته های گروه Ghost آغاز می شود. آن ها در ابتدای بازی به قصد حمله به یک گروه تروریستی کار خود را آغاز می کنند و مأموریتشان را نیز با موفقیت به پایان می رسانند، ولی در آخر، درست در لحظه ای که کارکتر بازیباز به قصد بررسی یکی از کامیون های دشمن، درب آن را باز می کند، بمبی منفجر می شود و نتیجه آن مرگ دسته جمعی گروه را رقم می زند. پس از این اتفاق بازیباز به یکی از پایگاه های آمریکا برده می شود. جایی که نظامین در حال تشییع پیکر برادرانشان هستند و آن ها را با هواپیما به کشورشان باز می گردانند. دقیقاً چندی پس از این اتفاق گروهی جدید از نیروی اشباح به قصد سرکوب عاملان این انفجار تشکیل می شوند و مأموریت می گیرند تا به کشورهای مختلف رفته و عوامل این اتفاق را از بین ببرند، ولی در این راستا مسائلی به وجود می آیند که اصلاً به موضوع بمب گذاری ارتباطی ندارد اما گروه موظف می شود تا به آن ها رسیدگی کند.یکی از مسائلی که Future Soldier را نسبت به دیگر عناوین هم سبک خود منحصر به فرد می کند وجود یک گیم پلی خاص در بازیست. مسأله اصلی که در روند بازی وجود دارد این است که درگیری های پرسروصدا مرگ شما را در پی خواهد داشت، مگر اینکه در شرایط خاصی قرار بگیرید و مجبور به مبارزه رو در رو شوید.

 ...


|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: Tom Clancy's Ghost Recon Future Soldier + Fix , دانلود بازی , بازی کامپیوتر , دانلود بازی 2012 , Tom Clancy ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Crysis_2 (1).jpgدانلود در پارت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند 

نام بازی: Crysis 2
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
موعد انتشار: March25,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: CryEngine 3
حمایت توسط : Crytek Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

نمیدونم شما هم مثل من با دیدن عنوان مطلب شوکه شدید یا نه اما متاسفانه باید خدمت تمامی متعصبین کرایسیس عرض کنم که دیروز نسخه غیر قانونی این بازی توسط هکر ها در سایت های مختلف برای دانلود قرار داده شده است.
 
کرایتک سازنده بازی در کمال ناباوری و اندوه چیزی برای گفتن نداشت جز اینکه الکترونیک آرتز اعلام کرد که این نسخه دزدی کامل نمیباشد.اینجا بود که چند منبع معتبر بازی اعلام کردند نه تنها بازی سالم میباشد بلکه  مد مولتی آن نیز فعال میباشد.
 
این بازی قرار بود حدود 30 روز دیگر منتشر شود که با این حرکت قطعا کرایتک ضرر بسیاری خواهد کرد.بله...شما با شاهکار اول شخص سال 2011 و به رو هستید که در ادامه به نقد و بررسی کوتاهی از بازی میردازم .
 
داستان بازی Crysis 2 :اتفاقاتی که در بازی می افتد ادامه جریان های نسخه اول بازی میباشد که حدود سه سال بعد از نسخه اول میباشد. بیشتر مکان های معروف جهان توسط عوامل خارجی فضایی تخریب شده است.مکان هایی مثل :لندن - توکیو - پاریس و ... .!!!! فضای خفقان و مرگ همه جا را فراگرفته است.شرایط سختی میباشد. از هر سو شهر ها در محاصره هستند.حملات از رمین و آسمان رخ میدهد....!!!
 
جالب است بدانید این بازی یعنی Crysis 2 نسبت به نسخه اول حرف های زیادتری برای گفتن دارد.حرف هایی از جنس مفهوم و معنا ..!!! بازی در قالب اکشن اول شخص میباشد . این را هم بدانید که نسخه اول بازی به هیچ عنوان با این نسخه در ارتباط نمیباشد.و این یعنی اینکه اگر نسخه اول آن را بازی نکرده اید دلیلی ندارد که این نسخه را بازینکنید.!!!
 
بازی ترسناک نمیباشد اما طرف های مقابل شما گاهی به صورت های خیلی ظالم در مقابل شما ظاهر میشوند و قد علم میکنند!!! بازی کرایسیس 2 از موتور گرافیکی CryEngine 3 استفاده میکند.این یعنی این که نمیتوان هیچ گونه انتقادی را از گرافیک حرفه ای آن گرفت.انصافا یکی از بهترین گرافیک های حرفه ای را در بین بازی های رایانه ای دارد و خواهد داشت.پیدا شدن رقیب برای این گرافیک خیلی سخت میباشد.
 
Crysis 2 نیز مانند خیلی از بازی های جدید گیمر را محدود نمیکند.این بدین معنا میباشد مه شما در بازی آزادانه میتوانید تصمیم بگیرید. کارگردان این بازی در مصاحبه ای اعلام کردند که هوش مصنوعی اینبازی شما را به حیرت وا میدارد. الحق و انصاف که درست گفته است و بی اغراق !!!!
 
این کرایسیس 2 میباشد که گامی بلند در صنعت بازیهای رایانه ای برداشته است.برای اجرای این بازی شما باید یک رایانه ی نسبتا قوی داشته باشید.به طوری که بعضی از منتقدان به شوخی گفته اند برای نمایش گرافیک حقیقی این بازی باید یک ابر رایانه داشته باشید.در کل شما با یک شاهکار دیگر از بازی های سال 2011 هستید....
 

دانلود بازی Crysis 2 به همراه تعدادی عکس از محیط بازی و مشخصات سیستمی در ادامه مطلب....


|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: بازي پي سي , دانلود کرک Crysis 2 , دانلود بازي , دانلود بازي Crysis 2 , دانلود بازي فکري , دانلود بازي فکري پر حجم , دانلود بازي هاي اکشن پر حجم , دانلود بازي هاي خفن , دانلود بازي کمپاني اکتيويژن , دانلود بازي کامپيوتر , دانلود بازي کرایسیس 2 , دانلود بازي گرافيکي پر حجم , دانلود بازي پر حجم براي کامپيوتر , دانلود بازي پر حجم جنگي , دانلود بازي اکشن اول شخص , دانلود بازي جنگي , دانلود بازي جذاب رايانه , دانلود بازي خشن , دانلود بازي زيبا پر حجم , دانلود بازي سوم شخص , دانلود بازيCrysis 2 ,
تاریخ : 10 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Majesty 2 Battles Of Arcania .jpgنسخه کامل
نام بازی: Majesty 2: Battles Of Arcania  
پلتفورم : PC GAME | English |
ژانر: Strategy -استراتژی 
قابلیت آنلاین : دارد
درجه بندی سنی : نا مشخص
منتشر کننده:Paradox Interactive
گسترش یافته توسط :1C Company

 با یک بازی جدید و بسیار زیبا در خدمت شما هستیم.این بازی توسط Paradox Interactive منتشر شده است و به سبک و سیاق بازی های استراتژیک موفق میباشد.بازی دارای گرافیک نسبتا مطلوبی میباشد.هر چند که از بازی های استراتژیک انتظار نمی رود گرافیک بالایی داشته باشند.
 
داستان بازی:در زمانهای قدیم وقتی در دنیا مردم در صلح و صفا زندگی میکردند و کشور شما آرام و ساکت بود موجودات گرگ نما برای تصرف سرزمین شما همراه با انواع هیولاها به کشور شما حمله میکنند و همه را به خاک و خون میکشند.تا بتوانند بر سرمین شما حکومت و مردم دنیا را به نابودی بکشند.اما شما پادشاهی نیستید که به این راحتی کوتاه بیاد و برای نبرد با هیولاهای ترسناک لشکرکشی میکنید و به آزادی مناطق تسخیر شده میپردازید.
بازی گرافیک عالی برخوردار است و اگر از دوستداران سبک وارکرفت هستید مطمعنا از این بازی زیبا خوشتان خواهد آمد. خرید تجهیزات و گسترش ابزارهای جنگی و نیروی جنگی از کارهای شماست و باید مردمتان را هدایت کنید و تا پیروزی نهایی بازی را با اتمام برسانید. در کتاب آسمانی  Murphius اشاره شده است:تلاش کن تا کاری را انجام دهی که هر شخصی آن را دوست داشته باشد.مصداق این جمله گریبان گیر این پادشاه میشود!! طولی نمیکشد که همه بر ضد او برمیخیزند.اما فراموش نکنید تنها یار و یاور پادشاه مشاور اعظمش میباشد.وی تا آخرین لحظه کنارش میماند.خوب تا اینجا همان طور که همه شما موضوع داستان را مشاهده کردید هیچ گونه نوآوری در داستان نمیبینیم.اگر شما بازی خور باشید حرف من را به خوبی می فهمید.زیرا به جرات 90 درصد بازی های استراتژیک داستان هایی با سبک یکسان دارند.که جای تاسف دارد.اما نا امید نشوید !!! اگر داستان بازی را کنار بگذاریم ویژگی های قابل توجه این بازی میتواند شما را وادار کند که حتما این بازی را دریافت نمایید و از بازی کردن لذت ببرید.
در این نسخه از بازی میتوان سرنوشت های واقعی تری که در انتظار افراد هست را به وضوح مشاهده کرد.در واقع به راحتی میتوانید بفهمید که چه اتفاقی قرار است بیفتد.همچنین در این نسخه میتوانید در قالب چند نفره بازی را انجام دهید که یکی از امتیازات مثبت این بازی میباشد.
 
یک نکته دیگر هم که جا دارد بگم این که در این نسخه شما با مجموعه ای از هیرو ها - ساختمان ها -قهرمانان و شهروندان عادی کاملا جدید روبه رو میشوید.پس اگر نسخه قبلی این بازی را انجام دادید و از آن لذت بردید پیشنهاد میکنم حتما وحتما این نسخه از این بازی را که مدت زیادی ار انتشار ان نمیگذرد را دریافت نمایید .
 
برای دیدن تصاویری از محیط بازی و دانلود نسخه کامل بازی و دانلود نسخه مکمل بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 


|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: بازی های قشنک پر حجم , بازی های پر حجم , بازی های جذاب و پر حجم , بازی های رایانه ای پر حجم , بازی پی سی , دانلود کرک , دانلود بازی , دانلود بازی Majesty 2: Battles Of Arcania , دانلود بازی فکری , دانلود بازی فکری کم حجم , دانلود بازی فانتزی , دانلود بازی فانتزی کامپیوتر , دانلود بازی فضایی , دانلود بازی های فانتزی کم حجم , دانلود بازی های آرکید , دانلود بازی کم حجم فضایی , دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر , دانلود بازی کمپانی آرکید , دانلود بازی گرافیکی کم حجم , دانلود بازی بچه گانه , دانلود بازی جذاب رایانه , دانلود بازی رایانه ای , دانلود بازی زیبا کم حجم , دانلود بازی سوم شخص , دانلود بازی غیر خشن , دانلود بازی ,
تاریخ : 18 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

اجرای هرچه بهتر بازی ها با نرم افزار GameGain


بازی های رایانه زمانی بهترین کارآیی خود را دارند که سیستم سخت افزاری قدرتمندی هم در مقابل به آن ها اختصاص داده شود ؛ زمانی سیستم بهترین کارآیی را در مقابل بازی ها خواهد داشت که بتوان سخت افزار را با بازی ها هماهنگ کرد ؛ برای اجرای هرچه بهتر بازی ها می توان از نرم افزاری استفاده کرد که با بهینه سازی های خاص خود می تواند کارآیی بهتری در مقابل بازی ها داشته باشد.GameGain نام نرم افزاریست که می توان به آن اعتماد کرد ؛ نسخه دوم این ابزار که به تازگی منتشر شده با استفاده از ترفندهای خاص در اجرای هرچه بهتر بازی ها نقش موثری را ایفا خواهد کرد.


این نرم افزار با ترفندهایی مثل اجرای دو فریم در هر لحظه کار اجرای بازی ها را بهتر انجام خواهد داد ؛ این ابزار که به سادگی نصب و اجرا می شود به راحتی هم قابل استفاده و تنظیم است ؛ تنها حدود 2مگابایت حجم دارد و با داشتن واسط کاربری جذابش هم کار استفاده را ساده تر خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم برای اجرای هرچه بهتر بازی ها حتما از GameGain استفاده کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار GameGain v2.12.6.2010 :
- بهینه سازی پردازنده و حافظه رم برای اجرای هرچه بهتر بازی ها
- بهینه سازی پردازنده گرافیکی برای اجرا بهتر بازی های سنگین
- اعمال تغییرات در رجیستری و سیستم فایل ها برای اجرای بهتر بازی ها
- تنظیم فریم ها برای اجرای لحظه ای 
- استفاده و سازگاری با اجرای همزمان دو فریم در لحظه
- اجرای بازی ها در بهترین حالت ممکن
- واسط کاربری ساده و پیشرفته به صورت مجزا
- بهینه سازی و خطایابی دقیق سیستم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 


|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , نرم افزار هک , ,
برچسب‌ها: اجرای , هرچه , بهتر , بازی ها , با , نرم افزار , GameGain v2 , 12 , 6 , 2010 , سریعتر , تندتر , بازی رایانه , کامپیوتر , ,
تاریخ : 12 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

امروز میخوام بازی ای رو بهتون معرفی کنم که شما رو میبره به چندین سال پیش…

زمانی که کنسول سگا از شرکت سگا طرفداران خیلی زیادی داشت . ولی با این حال توی ایران هر کسی این کنسول رو توی خونه اش نداشت!

یکی از محبوبترین و معروفترین بازی های کنسول سگا بازی شورش در شهر بود که خیلی خوش ساخت  و جذاب ساخته شده بود

امروز میخوام بازی ای رو معرفی کنم که شباهت بسیار زیادی به این بازی داره و به راحتی شما این بازی رو میتونین به صورت آنلاین بازی کنین.

 به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: Games , اخبار بازی , بازي فلش , بازی , بازی انلاین , معرفي بازي ,
تاریخ : 21 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود بازی Call of Duty: Black Ops | ندای وظیفه ?

نام بازی: Call of Duty: Black Ops | ندای وظیفه ?

انتشار دهنده: ActiVision

ژانر: تاریخی, اول شخص

رده سنی: Mature

تاریخ انتشار: Nov 9, 2010

حجم: ۷,۳۵ GB

کرک: دارد

زبان: انگلیسی

 

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: بازی Call of Duty: Black Ops برای کامپیوتر , بازی اکشن , بازی ماجرایی , خرید بازی ندای وظیفه 7 , دانلود بازی Call of Duty: Black Ops برای پی سی , دانلود بازی ندای وظیفه , دانلود بازی ندای وظیفه 7 ,
تاریخ : 14 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

jamesbond-cover.jpg 

نام بازی: James Bond 007: Blood Stone
سازنده  : Bizarre Creations
ناشر: Activision
سبک: اکشن سوم شخص 
پلتفرم: PC,360,PS3,DS
میانگین امتیازات بازی:7/10
 
 
جیمز باند  یا مامور 007 نام مامور زبردست و ماهر انگلیسی است  که  کارکتر نقش اول سری فیلم های جیمز باند میباشد. تابه کنون فیلم ها و داستان های زیادی در مورد جیمز باند نوشته شده و آخرین فیلم ساخته شده از این سری مربوط به سال 2008 میباشد.(Quantom Of Solace) . باتوجه به اینکه این بازی از روی هیچ یک از فیلم های جیمز باند ساخته نشده است میتوان منتظر یک بازی متفاوت از این سری بود که به لطف سابقه ی  جیمز باند میتوانیم خودمان را امیدوار کنیم.

داستان مربوط به فیلم  های جیمز باند نیست
همانطور که گفته شد این بازی از روی هیچ فیلمی ساخته نشده است و بازی تا حدی به سمت دیگر سبک ها نزدیک شده است و دیگر با بازی کاملا مخفی کاری روبه رو نیستیم. ویلسون درباره این نسخه می گوید: "بازی کاملا در جهان جیمز باند قوطه ور است و در مکان های مختلفی مانند بانکوک, استانبول , سیبری , جنوب فرانسه و.... در جریان خواهد بود. " همچنین از تریلر بازی  نمای زیبایی از شهر آتن مشاهده میشود که  گمان میکنیم شروع بازی در شهر آتن باشد.  داستان از این قرار است که یک محقق و دانشمند بزرگ و سرشناس توسط گروهی ربوده میشود و آنها قصد سوء استفاده از وی را دارند. از این رو جیمز باند همراه با دوست خود یعنی جوس استون ( ملقب به نیکول هانتر) و چند نفر دیگر گروهی را برای نجات دادن آن دانشمند تشکیل میدهد و  این امر ماجرا های زیادی را به دنبال خواهد داشت.  داستان بازی کمی تکراری است و آنرا در بیشتر  بازی ها و یا فیلم ها مشاهده کردیم اما باوجود تکراری بودن  جذابیت خاص خود را دارد. البته هنوز معلوم نیست که داستان فقط همین باشد!!!!
 
 
بازی از حالت مخفی کاری بیرون می آید
همانگونه که قبلا خواندید بازی  کمی از حالت مخفی کاری خارج شده و  جیمز باند قادر به انجام کار های دیگر مثل  نبرد های تن به تن خواهد بود. در بازی ساخت این بازی دو عنصر رانندگی و تیر اندازی مد نظر قرار گرفته شده است. صحنه های اکشن بازی  شامل تیر اندازی های ماهرانه جیمز باند و  سیستم کاور گیری است. به نظر میرسد که نبرد های تن به تن شروع خوبی برای جیمز باند باشد و در تریلر ها مشاهده میکنیم که جیمز با استفاده از هین کار افراد زیادی را خلع سلاح میکند. صحنه های  سینمایی بسیار زیادی در بازی وجود خواهد داشت و کار های باند همه ی ما را هیجان زده خواهد کرد. به طوری که یکی از سازندگان در این مورد میگوید: " قصد ما این است که این بازی را بسیار به  فیلم نزدیک کنیم" بر خلاف نسخه های قبلی که بازیباز از کم بودن تعداد تعقیب و گریز ها  رنج میبرد, در این سری در هر مرحله یک یا دو  تعقیب و گریز خواهد بود.  سیستم Hand to Hand بازی (جنگ های تن به تن) به اینگونه خواهد بود که شما با فشار دادن متوالی یک دکمه دشمن خود را از پای در آورید. همچنین خواهید توانست دشمنانتان را علامت گذاری کرده و آن ها را از پای در آورید (احتمالا با هدشات) که نظیر این سیستم را در بازی Splinter Cell دیده ایم.
 
برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس هایی از محیط بازی به ادامه مطلب بروید .
طریقه نصب بازی در ادامه مطلب.....

|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: نسخه نهایی بازی James Bond 007: Blood Stone , نسخه کامل و سالم بازی جیمزباند ۰۰۷ سنگ خونین , بازی James Bond 007: Blood Stone , دانلود مستقیم کامپیوتر بازی جیمزباند ۰۰۷ سنگ خونین , دانلود مستقیم بازی James Bond 007: Blood Stone , دانلود مستقیم بازی جیمزباند ۰۰۷ سنگ خونین , دانلود نسخه فشرده بازی James Bond 007: Blood Stone با لینک مستقیم , دانلود نسخه کامل بازی James Bond 007: Blood Stone , دانلود نسخه کامل بازی جیمزباند ۰۰۷ سنگ خونین , دانلود کرک نهایی James Bond 007: Blood Stone , دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی James Bond 007: Blood Stone , دانلود با لینک مستقیم James Bond 007: Blood Stone , دانلود با لینک مستقیم جیمزباند ۰۰۷ سنگ خونین , دانلود بازی James Bond 007: Blood Stone , دانلود بازی جیمزباند ۰۰۷ سنگ خونین ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

 

یک بازی حماسی دیگر و فوق العاده با خلاقیت هایی  تکرار نشدنی و مکان هایی پر از رمز و راز با طراحی کاملا بدون نقص و ویژگی  هایی که مخاطبین را به عمق ظرافت این مکان های سرد و تاریک  می برد. این همه وسواس برای به تصویر کشیدن عناصری که به ندرت وشاید حتی ابدا در جای دیگری به جز بازی تاریخی و فراموش نشدنی ارباب های سایه ها(تاریکی ها) نمی توان یافت .

((قبل از اینکه این مقاله را کامل بخوانید باید اینگونه فکر کنید که با یک بازی کاملا جدید طرف هستید و ابدا قبل از ارباب  سایه ها هیچ  بازی  از سری  بازی های کاسلوانیا  ساخته نشده است !!!!))

بازی اکشن ماجراحویی فانتزی کاسلوانیا(لطفا بابت تلفظ این لغت در صورت اشتباه بودن از من ایراد نگیرید !) ارباب های سایه بدون شک یکی از بهترین عناوینی است که تا به حال برای کنسول های نسل جدید Ps3 /Xbox360  عرضه شده که به جرات می توانم بگویم با اثاری چون خدای جنگ و شیطان هم می گرید به راحتی رقابت می کند.

در این بازی  حماسی طولانی (این بازی در ۲ دیسک مجزا برای کنسول Xbox360 عرضه شد !) به مواردی برخورد خواهید کرد که برای شما تازگی دارند و همواره تازه و جدید خواهند ماند.

یکی از مهمترین نکته هایی که  درباره ی بازی باید بدانید وجود کارگردانی سرشار از نبوغ و هوش ! یعنی اقای هیدو کوجیما کارگردان ارشد سری بازی های متال گیر است که اگر او نبود این بازی یک بازی بدون روح و یک بازی خیلی معمولی می شد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , مقاله , ,
تاریخ : 2 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح
دانلود نرم افزار اجرای سریعتر و بهتر بازی ها GameBoost 1.10.18

دانلود نرم افزار اجرای سریعتر و بهتر بازی ها GameBoost 1.10.18


قطعآ هرچه قطعات سخت افزاری سیستم شما در حد مطلوبتری باشند بازی های نصب شده راحت تر و بهتر اجرا می شوند. امروز در این سایت نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که در اجرای سریعتر بازیها به شما کمک می کند.

نرم افزار GameBoost یک نرم افزار بهینه ساز اجرای راحتر تر کامپیوتری میباشد که قادر است با بهینه سازی قسمت های مختلف ویندوز مانند رجیستری که در اجرای بازیها تاثیر به سزایی دارند باعث اجرای سریعتر و بهتر بازیها شود. این نرم افزار محصول شرکت PGWARE بوده که شما می توانید با کمک آن اقدام به بهینه سازی رم که یکی از عوامل بسیار مهم در اجرای راحت تر بازیها به شمار میرود، نمایید. همچنین این برنامه میتواند به طور محسوس باعث افزایش سرعت سی پی یو و کارکرد روان تر آن کند به طوری که در هنگام بازی شما با کمترین خطا و قطع تصویر در بازی مواجه شوید.


برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- اجرای بهتر بازی ها و افزایش سرعت آنها.
- بهینه سازی قسمت های مختلف ویندوز.
- داشتن یک آنالیزگر به منظور رفع نواقص بوجود آمده.
- بهینه سازی سی پی یو و رم.
- و ...

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,
تاریخ : 23 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

boxshot_uk_large_resize_resize.jpg

توجه: همانطور که عده محدودی از ایرانیان عزیز خبر دارند که آهنگساز بازی مدال افتخار فردی ایرانی به نام رامین جوادی است که یکی از بهترین آهنگسازان بازی در خارج از کشور محسوب می شود ،تصمیم گرفتیم که تمام آهنگ های این آهنگساز مشهور کشورمان را در اختیار تمام ایرانیان قرار دهیم تا ببینید که ایرانیان خارج از کشور هم بیکار ننشته اند و دارند برای کشور خود افتخار می آفرینند.

 

 
نام بازی: MEDAL OF HONOR 2010
سازنده بخش تک نفره: EA Los Angeles
سازنده بخش چند نفره: EA Digital Illusions CE
ناشر: EA GAME
سبک: اکشن اول شخص مدرن
پلتفرم: PC,360,PS3
میانگین سنی بازی:18 سال به بالا
میانگین امتیازات بازی:8.5/10

 

 

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,
تاریخ : 18 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

29175701_resize_resize.jpg 

نام بازی:Lost planet 2
سازنده:capcom
ناشر:capcom
سبک:سوم شخص اکشن
پلتفرم:pc.ps3.360
میانگین امتیاز:7/10
 

وقتی برای اولین بار تریلر بازی را در نمایگاه ای تری 2009 دیدم ،خیلی نسبت به بازی امیدوار شدم ،بازی با سبک سوم شخص کاورگیری سوم شخص با گرافیک بسیار بالاتر از نسخه اول با صحنه های اکشن و پر از زد و خورد که نوید یک بازی سطح بالا را در سبک سوم شخص می داد.حدود یکسال و چند ماه از ان ماجرا می گذرد و ما همچنان منتظر تجربه کردن این محصول کمپانی  نام آشنای زاپنی خالق سری رزیدنت اویل هستیم .گمانم این آرزو دادر به تحقق دست پیدا می کند و بالاخره بعد از چند ماه از عرضه نسخه های کنسولی بازی ،نسخه رایانه این بازی هم وارد بازار شده است.


 سیاره گمشده 2حداقل تنوع بیشتری در مقایسه با قسمت اول خود دارد. شما در لوکیشن‌های مختلفی به مبارزه مي‌پردازید که یکی از دیگری دیدنی تر است. توفان و رعد و برق، صحرای داغ و سوزان، دریای خروشان و جنگل‌های انبوه بخشی از محیط پرتنوع بازی است. طراحی دشمنان مثل غول‌های عظیم‌الجثه هم، دهان پرکن است و شما را مجاب مي‌کند که Lost Planet 2 بی شک همان بازی تیراندازی هیجان‌انگیزی است که دنبالش بودید.وقتی کنترلر را به دست بگیرید، حساب کار هم دست‌تان مي‌آید. آن موقع است که اشکالات طراحی بازی پشت سر هم خودنمایی مي‌کنند. در واقع کپکام نه تنها اشکالات قسمت اول را برطرف نکرده، بلکه چند مورد دیگر هم به این فهرست افزوده است.


داستان:
در گذشته ساكنین این سیاره منبعی پر انرژی به نام Thermal Energy را پیدا می كنند. این ماده دارای مولكول های پر جنبشی است كه بسیار سریع تر و بهتر از هر انرژی دیگری می سوزند و انرژی تولید می كنند. گرمای ایجاد شده در این واكنش بسیار زیاد است، به طوری كه هر موجودی می تواند در این سیاره با این درجه سرمای زیاد زندگی كند. اما داستان از این جا شروع می شود كه TE را باید از سطح زیرین سیاره و جانورهای موجود در آن كه قطعا مالكین و صاحبان سیاره هستند به دست آورد. انسان ها برای بقا وارد جنگی بزرگ با میزبان ها می شوند و داستان طوری پیش می رود كه خود انسان ها به دو دسته تقسیم می شوند. سودجویانی كه با نام Pirate به دنبال TE هستند و انسان هایی كه TE را تنها برای بقا می خواهند. با آب شدن یخ ها و به دست آمدن TE، انسان ها راحت تر می توانند زندگی كنند و تجهیزات نظامی آن ها بسیار قوی تر می شوند، از طرفی گرم تر شدن سیاره E.D.N III و تغییر آب و هوای این اكوسیستم باعث شده ساكنین بومی این جزیره كه همان هیولاها باشند، قوی تر و چالاك تر شوند. همه چیز برای یك جنگ بزرگتر و سخت تر فراهم است و شما در قالب یك سرباز خبره با جوخه چهار نفره خود وارد این جنگ می شوید.

 

برای توضیحات  کاملتر و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید ...

|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

nba2k11-cover.jpg 

نام بازی:NBA2K11
سازنده : Visual Concepts
ناشر : 2K Sports
پلتفورم : همه ی سیستم ها
تاریخ عرضه : 5 اکتبر 2010 | سه شنبه 13 مهر 1389
سبک : شبیه سازی لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا

تابه حال بازی بسکتبال را تجربه کرده اید ؟
آیا می دانید بسکتبال ترکیبی از دو بازی مشهور در ورزش به حساب می آید واگر ورزشکار به این دو ورزش آگاهی کامل داشته باشد می تواند یکی از بهترین های این رشته محسوب شود ؟

بسکتبال ترکیبی از فوتبال با شطرنج است ولی نه به آن طورتی که شما در ذهن دارید.بسکتبال به دویدن بیشماری که در فوتبال وجود دارد و همینطور به فکری که در مورزش شطرنج حاکم است احتیاج دارد ،اگر فرد بتواند این دو فاکتور را در هم ادغام کند و رابطه منطقی بین این دو برقرار کند مطمئن باشید یکی از بهترین ها خواهد بود .سلطان مطلق بسکتبال جهان محسوب می شود و لیگ آن به NBA معروف است که هر ساله شاهد نقش آفرینی بازی کنان تیم های این لیگ هستیم که هر کاری که به ذهنتان می رسد قادر هستند با توپ انجام دهند .یکی از مشهور تریم و محبوب ترین نسخه های بازی بسکتبالی که وجود دارد NBA2K نام دارد که نسخه 11 آن به تازگی وارد بازار شده است و توانسته امتیازات مناسبی را از آن خود کند و بسیار بهتر از نسخه 10 خود کار کند و بازیبازان را راضی نگه دارد .
نسخه 11 ان بی ای بیسار واقع گرایانه تر به طوری که کامل از نمونه های واقعی الگو برداری شده است .گرافیک بازی همانند نسخه های پیشین بسیاز نینظیر و واقعی کار شده به طوری که عرق روی بدن بازیکنان به طور آشکار قابل شماهده است .ان بی ای 11 تاکتیکی تر از نسخه 10 آشده و به گفته سازندگان انواع مدل دریبل ها در بازی گنجانده شده تا بازیباز تعامل بسیار بیشتری با این محصول داشته باشد .چهره گزارشگز و چهره تماشاگران هم در نوع خود بسیار جالب است و بسیار طبیعی تر از قبل کار شده است.

شما ميدونيد كه چطور Kobe -- يكي از ستارگان NBA -- حركت spin move را با يك پرش به pull-up تبديل ميكند ؟
 
اين حركتي بود كه در نسخه ي قبل شما قادر به انجام آن نبوديد . ولي بازي نميخواهد كه نسبت به نسخه ي قبل پيشرفتي نداشته باشد . در اين نسخه ستارگان دنياي NBA از جمله Kobe قادر خواهند بود حركات منحصر به فرد خود را تنها با فشار دادن LT توسط شما انجام دهند . اين حركات شامل انواع و اقسام دريبل هاي size-up توسط بازيكنان نيز ميشود . اگر هم LT و RT را با هم فشار نگه داريد بازيكن در هر نقطه از زمين كه باشد post-up ميشود .
 
در كل مكانيزم دريبلينگ در بازي دچار تغيير و تحول اساسي شده است . علاوه بر مكانيزم جديد دريبل در بازي سازندگان در اين نسخه از سيستم پاس كاري جديدي نيز استفاده خواهند كرد . سازندگان بازي ميخواهند همان سيستم پاس كاري كه در NBA Live 10 مشاهده شد را در NBA 2K10 نيز پياده سازي كنند . اين سيستم اين گونه است كه شما با فشردن كليد RB ميتوانيد بالاي سر بازيكنان ديگر يك كليد را داشته باشد و با فشار دادن آن ها ميتوانيد كه توپ را به آن بازيكن بدهيد .
 
البته با نگاه داشتن هر دكمه نيز ميتوانيد كنترل آن بارزيكن را به عهده بگيريد و با رها كردن آن توپ به آن بازيكن پاس داده ميشود . يكي ديگر از بخش هاي بازي Play calling ميباشيد كه امسال عملكرد آن بهينه تر شده است . به اين گونه كه با دكمه ي رابط LB ميتوانيد ليست تاكتيك هايي كه ميتوانيد اجرا كنيد را مشاهده كنيد كه براي انجام هر كدام يك دكمه ي رابط در نظر گرفته شده است و سپس با فشردن آن آن تاكتيك را اجرا كرده و امتياز كسب كنيد .

برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید ...


|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .